پروژه مسکونی

مجتمع مسکونی الغدیر

مجتمع مسکونی الغدیر شامل بلوک های مسکونی تیپ A و B می باشد.

توضیحات پروژه

توضیحات پروژه

نام:

مجتمع مسکونی الغدیر

نوع:

ساختمانی / مسکونی

وضعیت:

تکمیل شده

زیربنا:

۵۲۰۰۰ مترمربع
  • کارفرما:
  • محل اجرا: تهران
  • تاریخ شروع: ۱۳۷۵
  • تاریخ تحویل: ۱۳۹۸
  • سایر مشخصات/توضیحات:

مجتمع مسکونی الغدیر شامل ۴ بلوک ۳۰ واحدی، ۲ بلوک ۲۰ واحدی، ۱ بلوک ۵۲ واحدی، ۲ بلوک ۵۰ واحدی و ۲ بلوک ۴۸ واحدی میباشد.

محل پروژه: تهران – اتوبان شهید زین الدین شرق – خیابان استخر – کوچه شهید صفایى فراهانى (٢۴۴ شرقى) – چهار راه بختیاری – مجتمع مسکونى الغدیر

شرکت تولیدی خانه گستر در راستای سیاست تولید مسکن حمایتی و طرح های انبوه سازی مسکن با مشارکت سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران اقدام به احداث مجتمع مسکونی سپه شهر(الغدیر) در محدوده شمال شرقی تهران نموده است.

این پروژه به صورت سرمایه‌گذاری-مشارکتی در دست اجرا بوده و طراحی آن توسط شرکت تولیدی خانه گستر انجام شده است. این مجتمع دارای ۴۹۲ واحد مسکونی در ۱۲ بلوک (۶ بلوک ۶ طبقه هر یک دارای ۳۰ واحد مسکونی و ۶ بلوکی ۱۱ طبقه هر بلوک دارای ۵۲ واحد مسکونی) و مجموعه ساختمانهای آموزشی، تجاری و فضای سبز و تاسیسات شهری می باشد.

زیربنای کل پروژه ۵۶۲۱۶ متر مربع و زیربنای مفید آن ۳۹۳۱۹ مترمربع خواهد بود. کلیه واحدها دارای یک واحد پارکینگ و یک باب انباری در طبقات زیرزمین و همکف می‌باشد. واحدهای مسکونی این مجتمع در متراژهای ۶۵ و ۹۰ و ۱۰۲ طراحی شده و متوسط متراژ واحدها ۸۰ متر مربع می باشد.

در حال حاضر دو بلوک ۶ طبقه شامل ۶۰ واحد مسکونی تکمیل و واگذار شده و عملیات احداث دو بلوک ۶ طبقه دیگر در دست اجرا می باشد و ساخت ۲ بلوک ۶ طبقه های دیگر نیز در آینده نزدیک آغاز خواهد شد.